مرکز بازی و سرگرمی سراج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
    • بازی‌های تلفن همراه
    • بازی‌های رایانه‌ای
    • رویداد و نمایشگاه
    • کنسول‌ها
    • مجلات و نشریات
  • دانشنامه
    • مقالات
    • پژوهش
    • سبک بازی
  • نقد بازی
  • توصیه بازی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
    • بازی‌های تلفن همراه
    • بازی‌های رایانه‌ای
    • رویداد و نمایشگاه
    • کنسول‌ها
    • مجلات و نشریات
  • دانشنامه
    • مقالات
    • پژوهش
    • سبک بازی
  • نقد بازی
  • توصیه بازی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز بازی و سرگرمی سراج
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

یک سند داخلی محرمانه مایکروسافت اهداف خرید این شرکت را نشان می‌دهد

ایمیل‌های داخلی نشان می‌دهند که مایکروسافت خرید بانجی و سگا را برای تقویت ایکس‌باکس گیم پس در نظر گرفته است

06 تیر 1402
در اخبار
صفحه اصلی اخبار
25
بازدیدها
اشتراک‌گذاری با ایمیلاشتراک‌گذاری در لینکدیناشتراک‌گذاری در توییتر

بر اساس اسناد داخلی از دادرسی FTC علیه مایکروسافت، این شرکت به دنبال خرید بانجی و سگا بوده است. در ایمیلی که توسط The Verge مشاهده شد، فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، به ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت و امی هود، مدیر مالی مایکروسافت، نامه نوشت و درخواست تأیید استراتژی برای نزدیک شدن به سگا سامی برای خرید احتمالی استودیوهای بازی سگا کرد.

اسپنسر در ایمیل نوامبر ۲۰۲۰ گفت: «ما معتقدیم که سگا مجموعه‌ای متعادل از بازی‌ها را در بخش‌هایی با جذابیت جغرافیایی جهانی ایجاد کرده است و به ما کمک می‌کند تا ایکس‌باکس گیم پس را هم در کنسول و هم در خارج از کنسول تسریع کنیم.

 

ایمیل فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس به ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت و امی هود مدیر مالی مایکروسافت

 

مایکروسافت بر این باور بود که خرید سگا می‌تواند اشتراک ایکس‌باکس گیم پس را در رایانه‌های شخصی، کنسول و ابر افزایش دهد. اسپنسر در آن زمان در سخنرانی خود برای نادلا و هود گفت: «جذابیت جهانی IP محبوب سگا به گسترش دسترسی ایکس‌باکس گیم پس به مخاطبان جدید در سراسر جهان، به ویژه در آسیا، که در آن محتوای محلی برای موفقیت بسیار مهم است، کمک خواهد کرد. سگا همچنین ارزش معاملات بازی را برای فرصت‌های کسب درآمد در آینده ارائه می‌کند.»

مشخص نیست که با خرید سگا چه اتفاقی افتاد و آیا نادلا در نهایت مذاکرات را تایید کرد یا خیر. اما در یک سند بررسی ادغام داخلی مایکروسافت در آوریل ۲۰۲۱، سگا همچنان به عنوان یک هدف کلیدی ذکر شده است. مایکروسافت حوزه‌های کلیدی را برای خرید رایانه‌های شخصی، موبایل و کنسول در بازارهای مختلف شناسایی کرده بود و سگا، بانجی، زینگا و IO Interactive بخشی از شرکت‌هایی بودند که مایکروسافت به‌طور جدی به دنبال خرید آن‌ها بود.

 

سند بررسی ادغام داخلی مایکروسافت در آوریل ۲۰۲۱

 

بانجی که اکنون یک استودیوی تحت مالکیت سونی است، در این فهرست بود و سند داخلی مایکروسافت بیان می‌کرد که «خرید بانجی شامل ایمن کردن IP ارزشمند Destiny (و جامعه آن) و ادغام زیرساخت‌های توسعه و عملیات زنده آن در استودیوی بازی ایکس‌باکس است.» مایکروسافت در کنار سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری سهام اقلیت NetEase در سال ۲۰۱۸، ریسک «نرخ سوخت بالا» را برای بانجی شناسایی کرده بود. همچنین اشاره کرد که Destiny یکی از «بیشترین ساعات تولید عناوین در گیم پس کنسول» بود.

توسعه‌دهنده هیتمن، IO Interactive، در سال ۲۰۲۱ در کنار شرکت‌های موبایلی مانند Thunderful، سوپرجاینت گیمز، نایانتیک، پلی‌ریکس و زینگا در فهرست نهایی پیگیری‌ها قرار داشت. مایکروسافت در حال مذاکره برای خرید زینگا بود قبل از اینکه در نهایت توجه خود را به سمت اکتیویژن بیلیزارد برای جاه طلبی‌های موبایل خود معطوف کند (زینگا در نهایت توسط Take-Two خریداری شد). مشخص نیست که آیا مایکروسافت با سایر شرکت‌های موبایل محور، مذاکره کرده است یا خیر.

منبع: TheVerge
برچسب ها: سگامایکروسافت
پست قبلی

نگاهی به صنعت بازی‌های دیجیتال در بریتانیا

پست‌ بعدی

دستپخت تازه یوبی‌سافت در دوران طلایی اسلام با Assassin’s Creed Mirage

پست‌ بعدی
دستپخت تازه یوبی‌سافت در دوران طلایی اسلام با Assassin's Creed Mirage

دستپخت تازه یوبی‌سافت در دوران طلایی اسلام با Assassin's Creed Mirage

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
شباهت مغز انسان به رایانه

شباهت مغز انسان به رایانه

04 مرداد 1395
بازی خانه سبز

بازی معمایی و داستانی «خانه سبز» در سبک اشیاء پنهان

11 دی 1401
دستپخت تازه یوبی‌سافت در دوران طلایی اسلام با Assassin's Creed Mirage

دستپخت تازه یوبی‌سافت در دوران طلایی اسلام با Assassin’s Creed Mirage

18 تیر 1402
تولید بازی «نبرد دیگر» به اتمام رسید

تولید بازی «نبرد دیگر» به اتمام رسید

03 خرداد 1402
بازی راز روشن

بازی راز روشن

1
سلسله گفت‌وگوهای صریح و دقیق با محوریت بازی‌های ویدیوئی

سلسله گفت‌وگوهای صریح و دقیق با محوریت بازی‌های ویدیوئی

1
نینتندو تایید کرد که در E3 ۲۰۲۳ شرکت نخواهد کرد

نینتندو تایید کرد که در E3 ۲۰۲۳ شرکت نخواهد کرد

1
ایکس باکس به طور رسمی عدم حضور در سالن نمایشگاه E3 2023 را تایید کرد

ایکس باکس به طور رسمی عدم حضور در سالن نمایشگاه E3 2023 را تایید کرد

1
نرم‌افزار ایران مقتدر

معرفی دو نرم‌افزار با موضوع پیشرفت کشور

19 بهمن 1402
واکنش توسعه‌دهندگان به طرح قیمت‌گذاری جدید یونیتی

واکنش توسعه‌دهندگان به طرح قیمت‌گذاری جدید یونیتی

27 شهریور 1402
قیمت و تاریخ عرضه کنترلر اکسس اعلام شد

قیمت و تاریخ عرضه کنترلر اکسس اعلام شد

26 تیر 1402
دستپخت تازه یوبی‌سافت در دوران طلایی اسلام با Assassin's Creed Mirage

دستپخت تازه یوبی‌سافت در دوران طلایی اسلام با Assassin’s Creed Mirage

18 تیر 1402

پیوندها

  • تماس با ما
  • سازمان فضای مجازی سراج
  • مجله تخصصی بازی بان
  • شتاب (شبکه توسعه دهندگان اپلیکیشن و بازی)

محصولات

  • سرافرازان
  • بازی قرآنی (یادگیری متفاوت قرآن)
  • پیربابا
  • واقعیت افزوده دستاوردهای ملی ایران
  • خانه سبز

دنبال کنید

ویراستیایمیلآپارات

© ۱۴۰۲ کلیه حقوق برای سراج گیم محفوظ می‌باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
    • بازی‌های تلفن همراه
    • بازی‌های رایانه‌ای
    • رویداد و نمایشگاه
    • کنسول‌ها
    • مجلات و نشریات
  • دانشنامه
    • مقالات
    • پژوهش
    • سبک بازی
  • نقد بازی
  • توصیه بازی

© ۱۴۰۲ کلیه حقوق برای سراج گیم محفوظ می‌باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید