مرکز بازی و سرگرمی سراج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
    • بازی‌های تلفن همراه
    • بازی‌های رایانه‌ای
    • رویداد و نمایشگاه
    • کنسول‌ها
    • مجلات و نشریات
  • مقالات
    • نقد بازی
  • دانشنامه
    • تاریخچه
    • سبک بازی
  • توصیه بازی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
    • بازی‌های تلفن همراه
    • بازی‌های رایانه‌ای
    • رویداد و نمایشگاه
    • کنسول‌ها
    • مجلات و نشریات
  • مقالات
    • نقد بازی
  • دانشنامه
    • تاریخچه
    • سبک بازی
  • توصیه بازی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز بازی و سرگرمی سراج
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی اخبار

استخدام کارگردان بازی ندای وظیفه

سراج گیم توسط سراج گیم
15 آذر 1401
در اخبار
0 0
0
استخدام کارگردان بازی ندای وظیفه
0
بازدیدها
اشتراک‌گذاری با ایمیلاشتراک‌گذاری در لینکدیناشتراک‌گذاری در توییتر

بنابر اظهار سخنگوي «انديشکده شوراي آتلانتيک3»، دليل اصلي اين کار اين است که امريکا با وجود دارا بودن ثروت زياد و قابليت‌هاي فراوان، در واقع درباره تهديدهاي مختلفي که ممکن است در قرن 21 با آن روبرو شود بصورت خلاقانه‌اي فکر نمي‌کند.

بنا به گفته خبرگزاري «اي اف پي4»، «ديو آنتوني» سازنده بازي ميليون دلاري «کال آف ديوتي»، به همراه ديگر نويسندگان و نمايشنامه نويسان و چهره هاي مربوط به سرگرمي در يک پروژه خلاقانه به نام «هنر جنگ هاي آتي5» شرکت مي کند.

ايده اين کار زماني بوجود آمد که مامور سابق پنتاگون «استيون گراندمن6» پسرش را در حال بازي کردن  بازي «کال آف ديوتي: بلک اپس‌2»7 مي‌بيند که جنگي را در سال 2025 بين دو ابر‌قدرت آن زمان يعني آمريکا و چين نشان مي‌دهد که براي بدست آوردن منابع محدود باقيمانده در زمين، ماموريت هاي ويژه اي را انجام مي‌دهند.

آنتوني مي گويد: “او از ميزان واقعي به نظر آمدن تجسم ما در اين بازي نسبت به اختلافات آينده تحت تاثير قرار گرفته بود.”

گرندمن در گفتگو با واشنگتون پست گفته است: “من فهميدم که زاويه ديد هنرمند روي اين مسئله عميق و روشنگرانه است و همچنين متفاوت”. وي افزوده است: “يکي از ويژگي هايي که نظر مرا جلب کرد ترکيب تکنولوژي‌هاي آشنا با مثال‌هاي داستاني آن بوده است.”

گرندمن گفته است: “من قصد ندارم تا خودم را با راه حلي که ديگران با آن خود را راضي مي‌کنند راضي نگه دارم.” او اضافه مي‌کند: “اين يک ناحيه شلوغ از تفکرها است” و توضيح مي‌دهد که چرا انديشکده‌هاي نظامي به تنهايي کافي نيستند.

بنا به گفته آنتوني، بازي نتيجه تلاش‌هاي ذهني تعدادي از متخصصان خلاق همه رشته‌ها نظير نمايشنامه‌نويس بتمن «ديويد گوير8» و «اوليور نورث9»، سرباز سابق نيروي دريايي که در زمان ماجراي مک فارلين در دهه 1980 ميلادي يک شخصيت تلويزيوني شد، است.

گوير مي‌گويد: “شما اگر همه را در يک اتاق جمع کني، خواهي ديد که دورنماهايي متنوعي به وجود مي‌آيند”.  “اين ترکيب، شگفت انگيز است و چيزي است که من خيلي دوست دارم تا آن را وارد انديشکده واشنگتون کنم.”

آنتوني اعتقاد دارد که دنياي واقعي پنتاگون مي‌تواند از تفکرات فانتزي سود ببرد و اين، دليل ساده‌اي دارد، آن هم اينکه ايالات متحده حتي براي سناريو‌هايي که مي‌داند ممکن است با آنها مواجه شود، آماده نيست. اغلب  بهانه سرمايه ناکافي يا اينکه اين مسايل زماني که بوجود بيايند مي توانند حل شوند، وجود دارد.

بر اين اساس، اين پروژه سعي خواهد کرد تا دولت را وادار به فکر کردن به اينگونه خطرها کند. مقرر شده است که تصميم‌سازان امنيت ملي امريکا بتوانند اين کار را با افراد جديد انجام دهند تا حرکتي رو به جلو باشد، درست در جايي که تصور ترکيب تهديدهاي امروز و آينده ايالات متحده مورد توجه است.

او مي‌گويد: “نويسندگان، کارگردانان، توليد‌کنندگان و ديگر هنرمندان آورده مي‌شوند تا مشاهدات مستخرج از تجربه‌هاي کاملا متفاوت در اين دنياي خلاقانه را بارور سازند”.

“آنها مي‌توانند سوالات متفاوتي بپرسند که  فرضيات قبلي و مسيرهاي فعلي را به چالش بکشد و از اين طريق مي‌توانند به سخت‌ترين مشکلات امنيت ملي ايالات متحده غلبه کنند.”

آنتوني در سپتامبر امسال در واشنگتون حاضر شده و راجع به استفاده از سرگرمي براي پيش‌بيني  تهديدهايي که آينده امريکا را تهديد مي‌کند، سخنراني کرده است. يکي از فيلم‌هايي که او در جريان سخنراني خود به نمايش درآورده، پيرامون بازخواني حملات مومباي در سال 2008 به لاس وگاس است، زماني که يک سري از بمب گذاري‌ها و تيراندازي هاي هماهنگ توسط گروه اسلام‌گراي لشکر الطيبه، با کمک پنهاني عناصر جاسوسي پاکستاني صورت گرفته است.

آنتوني فراتر مي‌رود و مي‌گويد که او رابطه‌اي موازي بين کار دولت و هدايت يک شرکت سرگرمي چند ميليارد دلاري مي‌بيند، از اين لحاظ که هر دو محيط هايي با فشار کاري زياد هستند که بازيگران زيادي در آن نقش دارند و تصميم گيري‌هايي بر پايه عقايد شخصي خاص از سوي افراد مختلف دخيل است و بايد بر همه آنها غلبه کرد.

او اعتقاد دارد طرز تفکر ارتش امريکا کمي کهنه شده است و زماني اين طرز تفکر موثر خواهد بود که به سمت گرفتن گرفتن تصميمات شجاعانه و پرخطر برود و اين يکي ديگر از مسائلي است که او اميدوار است اتفاق بيافتد.

آنتوني مي‌گويد: “طوري که من دوست دارم فکر کنم اين است که فکر کنم حمله بعدي اتفاق افتاده، يک نفر هم قبلا به آن فکر کرده است. شما چگونه به همه ايده هايي که اون بيرون از اينجا است، نگاه مي‌کنيد؟”

وي مي‌افزايد: “مسئله اين است که حمله بعدي اصلا شبيه حمله قبلي نخواهد بود”. همچنين اضافه مي‌کند کمپيني که در حال حاضر توسط اوباما بر عليه داعش اداره مي‌شود، نمي‌تواند پيش‌بيني کند که چگونه تروريست‌هاي اسلامي به حملات ائتلاف پاسخ خواهند داد.

او مي گويد: “من فکر مي‌کنم که اين قرار است «11 سپتامبر» بعدي باشد.”

  1. Dave Anthony

  2. Call of Duty

  3. Atlantic Council Think Tank

  4. AFP

  5. The Art of Future Warfare

  6. Steven Grundman

  7. Call of Duty: Black Ops 2

  8. David Goyer

  9. Oliver North

,

پست قبلی

بازی «نفرت»

پست‌ بعدی

گزارشی از جشنواره بازی برای تغییر

پست‌ بعدی
گزارشی از جشنواره بازی برای تغییر

گزارشی از جشنواره بازی برای تغییر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
بازی سرافرازان

به‌روزرسانی بزرگ «بازی سرافرازان» منتشر شد

12 بهمن 1401
مهدیار 3 منتشر شد

مهدیار 3 منتشر شد

14 دی 1401
بازی خانه سبز

بازی معمایی و داستانی «خانه سبز» در سبک اشیاء پنهان

11 دی 1401
بازی سفر جنجالی 2 منتشر شد

بازی سفر جنجالی 2 منتشر شد

15 آذر 1401
بازی سفر جنجالی 2 منتشر شد

بازی سفر جنجالی 2 منتشر شد

0
بازی بان شماره ۱۲

بازی بان شماره ۱۲

0
شماره یازدهم مجله بازی بان منتشر شد

شماره یازدهم مجله بازی بان منتشر شد

0
مهدیار 3 منتشر شد

مهدیار 3 منتشر شد

0
بازی سرافرازان

به‌روزرسانی بزرگ «بازی سرافرازان» منتشر شد

12 بهمن 1401
بازی خانه سبز

بازی معمایی و داستانی «خانه سبز» در سبک اشیاء پنهان

11 دی 1401
سلسله گفت‌وگوهای صریح و دقیق با محوریت بازی‌های ویدیوئی

سلسله گفت‌وگوهای صریح و دقیق با محوریت بازی‌های ویدیوئی

14 دی 1401
بازی بان شماره ۱۲

بازی بان شماره ۱۲

14 دی 1401

توصیه شده

بازی سرافرازان

به‌روزرسانی بزرگ «بازی سرافرازان» منتشر شد

12 بهمن 1401
بازی خانه سبز

بازی معمایی و داستانی «خانه سبز» در سبک اشیاء پنهان

11 دی 1401
سلسله گفت‌وگوهای صریح و دقیق با محوریت بازی‌های ویدیوئی

سلسله گفت‌وگوهای صریح و دقیق با محوریت بازی‌های ویدیوئی

14 دی 1401
بازی بان شماره ۱۲

بازی بان شماره ۱۲

14 دی 1401

پیوندها

  • سازمان فضای مجازی سراج
  • مجله تخصصی بازی بان
  • شبکه توسعه دهندگان اپلیکیشن و بازی

رویدادها

هیچ محتوایی موجود نیست

بازی‌های مرکز سراج

  • سرافرازان
  • بازی قرآنی (یادگیری متفاوت قرآن)
  • پیربابا
  • واقعیت افزوده دستاوردهای ملی ایران
  • خانه سبز

© 2022 کلیه حقوق برای سراج گیم محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
    • بازی‌های تلفن همراه
    • بازی‌های رایانه‌ای
    • رویداد و نمایشگاه
    • کنسول‌ها
    • مجلات و نشریات
  • مقالات
    • نقد بازی
  • دانشنامه
    • تاریخچه
    • سبک بازی
  • توصیه بازی

© 2022 کلیه حقوق برای سراج گیم محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید