مرکز بازی و سرگرمی سراج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
    • بازی‌های تلفن همراه
    • بازی‌های رایانه‌ای
    • رویداد و نمایشگاه
    • کنسول‌ها
    • مجلات و نشریات
  • دانشنامه
    • مقالات
    • پژوهش
    • سبک بازی
  • نقد بازی
  • توصیه بازی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
    • بازی‌های تلفن همراه
    • بازی‌های رایانه‌ای
    • رویداد و نمایشگاه
    • کنسول‌ها
    • مجلات و نشریات
  • دانشنامه
    • مقالات
    • پژوهش
    • سبک بازی
  • نقد بازی
  • توصیه بازی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز بازی و سرگرمی سراج
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

فعالیت فشرده سازمان «گیم آی اس»

18 شهریور 1393
در اخبار, رویداد و نمایشگاه
صفحه اصلی اخبار
0
بازدیدها
اشتراک‌گذاری با ایمیلاشتراک‌گذاری در لینکدیناشتراک‌گذاری در توییتر

بازيهاي رايانه اي مي توانند به راحتي به محلي براي تبليغات و يا نمايش تفکرات خاص سياسي و مذهبي تبديل شوند. در چند سال اخير هم استفاده هاي سياسي مختلفي از بازيهاي رايانه‌اي نظير تبليغ نظامي بر عليه جمهوري اسلامي ايران در بازي بتلفيلد3 ديده شده است. وجود اين پتانسيل در بازيهاي رايانه اي باعث شده است که هر کشوري بخواهد اين صنعت نوپا و سودآور را در اختيار خودش درآورد و به کمک آن به تبليغ افکار سياسي خودش بپردازد. از جمله گروهي که از همان ابتداي شکل گيري صنعت بازيهاي رايانه اي توجه ويژه اي به آن نشان داده‌اند مي توان به يهوديان صهيونيست اشاره کرد که از همان ابتدا سعي داشته اند نفوذ خودشان در بازيهاي رايانه اي را در شکلهاي مختلف افزايش دهند. همچنين رژيم صهيونيستي با تاسيس شرکتهاي مختلف بازي سازي و يا ايجاد نفوذ در شرکتهاي معتبر بازي سازي غير اسرائيلي هميشه سعي داشته تا به تبليغ افکار خود و مظلوم نمايي در بازيهاي رايانه اي بپردازد.

رژيم اشغالگر قدس هميشه و به طور غير مستقيم سعي داشته در بازيها نفوذ داشته باشد و با تاثيرگذاري در روند ساخت بازيها و پروژه هاي بزرگ بازي‌سازي به نوعي تفکرات خاص خودش را در آنها نمود بخشد. به عنوان نمونه، سري بازي «متال گير1» توسط يک شرکت ژاپني به نام «کونامي2» و تحت نظارت کارگردان ژاپني مشهور آن يعني «هيدئو کوجيما3» طراحي شده است اما با اين وصف، ما شاهد حضور سه شخصيت يهودي به عنوان ياران قهرمان در بازي هستيم که «اسنيک4» قهرمان و شخصيت اصلي بازي بدون کمک اين سه شخصيت حتي نمي تواند يک مأموريت را به پايان برساند. يهوديان توانسته‌اند به همين شکل و با ايجاد نفوذ در تيمهاي طراحي و ساخت بازيهاي رايانه اي، شخصيتهايي يهودي و قهرمان خلق کنند و به فريب افکار عمومي  بپردازند.

تا مدتها، رژيم اشغالگر قدس به کمک سازمان «آي جي دي اي5» و به واسطه عضويت در آن سعي مي کرد تا با جذب استعدادهاي خاص بازي سازي و طراحي شخصيت، صنعت بازي سازي خودش را ارتقا دهد و بتواند تا آنجا که مي شود اين صنعت را تک‌قطبي و به سمت و سوي خودش بکشاند. اما با اين همه، هميشه نمي توانست در اين کار موفق باشد و در برخي موارد نمي توانست امتياز خاصي را که مي خواهد، در اين سازمان بدست آورد. از اين رو، اين رژيم به منظور کنترل بهتر و پيشرفت در صنعت بازيهاي رايانه اي سازماني را به نام «گيم آي اس6» تأسيس کرده است.

سازمان «گيم آي اس» سايتي مخصوص براي نشر اخبار و معرفي بازيها و شرکتهاي بازي‌سازي اسرائيلي دارد. اين سازمان به طور خاص، تمام اخبار مربوط به حوزه بازي در رژيم اشغالگر قدس را پوشش مي دهد و سعي مي کند با جمع آوري اطلاعات و برگزاري کنفرانس هاي مختلف و دعوت از بازي‌سازان مطرح جهان، بازي‌سازان يهودي را در امر بازي‌سازي تقويت کند. ساختمان اصلي اين سازمان در تل آويو، پايتخت رژيم صهيونيستي قرار دارد و بيش از 50 کارمند اسرائيلي در آن مشغول به کار هستند. شرکتهايي نظير «نوکيا» و «مايکروسافت»، اسپانسرهاي مالي کنفرانسهاي سازمان گيم آي اس هستند و شرکتهاي بازي‌سازي‌اي از قبيل شرکت «سي دي پراجکت7» و «آي جي دي اي» نيز به عنوان همکاران اين کنفرانسها مطرح هستند.

در چند سال اخير گيم آي اس موفق شده است سه کنفرانس حرفه اي در موضوع بازيهاي رايانه‌اي را شکل دهد و در اين کنفرانسها با دعوت از افراد شاخص بازي سازي همچون «نتا امانوئل8» مدير بازرگاني بازي هاي شرکت «بيگ پوينت گيمز9»، «کت برتون10» طراح و برنامه نويس موتور بازي قدرتمند «يونيتي11» و «يارون گاليتزکي12» مدير بخش کينکت مايکروسافت توانسته است اطلاعات و تجربه‌هاي جهاني بسيار مفيدي را براي رژيم اشغالگر قدس به ارمغان آورد. اين کنفرانسها با رويکرد آموزش و تبليغ صنعت بازيهاي رايانه اي رژيم اشغالگر قدس تشکيل شده اند و آخرين اخبار منتشر شده حاکي از آن است که گيم آي اس قرار است در سال 2014 نيز دوباره کنفرانس بازي سازي ديگري برگزار کند.

فقط در سال 2013، گيم آي اس 6 جشنواره  مختلف بازيهاي رايانه اي را برگزار کرد که در آنها تمام بازيهاي رايانه اي منتشر شده در سال 2013 را مورد ارزيابي قرار داد و به برخي از بازيها که توانسته بودند امتيازات کافي بدست آورند، جوايزي نقدي اهدا کرد. دو بازيي که توانستند به خاطر خاص بودنشان در اين جشنواره حمايت صهيونيست ها را بدست آورند، بازيهاي «پورتال132»  و «اکس کام: انمي آننون14» بودند که در کنار گرفتن جوايز نقدي قابل توجه، قرار شده است تا در صنعت بازيهاي رايانه اي رژيم اشغالگر قدس نقش بسزايي را ايفا کنند و به کمک بازي سازان اسرائيلي بيايند و تجارب خودشان را در اختيار آنها قرار دهند. در اين جشنواره ها، از طراحان و سازندگان بازيهاي موفق جهاني همانند «هف لايف15» و «دتا16» دعوت به عمل آورده شد و در کنار اهداي جوايز مالي به اين افراد، از آنها خواسته شد تا در پيشرفت صنعت بازي سازي رژيم اشغالگر قدس سهيم باشند و تجربياتشان را در اختيار آنها قرار دهند. «مارکين ايوينسکي17» مدير شرکت بازي سازي «سي دي پراجکت» در مصاحبه اش بيان داشته که رژيم اشغالگر قدس يکي از قطبهاي پيشرفته در تکنولوژي و بازي‌سازي در دنيا است و آينده اي درخشان در پيش رو خواهد داشت. شرکت سي دي پراجکت به خاطر ساخت سري بازيهاي «ويچر18» توانسته شهرت به سزايي در ساخت بازيهاي نقش آفريني براي خودش بدست آورد و به خاطر همين مسئله نيز به جشنواره گيم آي اس دعوت شده است. همچنين «گاي بندو19» مدير شرکت «سايد کيک20»  بيان داشته که فکر مي کند گيم آي اس آينده صنعت بازيهاي رايانه اي در جهان است، چرا که با برگزاري جشنواره هاي مختلف باعث مي شود بزرگان اين صنعت به دور هم جمع شوند و ايده‌هايي تازه در ساخت بازيهاي رايانه اي شکل بگيرند.

گيم آي اس به خاطر فعاليتهاي گسترده اي که در زمينه بازيهاي رايانه اي انجام داده است به عنوان عضو رسمي در «آي جي دي اي» منصوب شده و دسترسي مستقيم به اطلاعات اين سازمان بين المللي بازيهاي رايانه اي در اختيار گيم آي اس قرار گرفته است. رژيم اشغالگر قدس به خوبي توانسته پتانسيل موجود در بازيهاي رايانه اي را بررسي کند و با جمع آوري و خريداري تکنولوژيهاي روز، سعي دارد تا اين صنعت را در اختيار خودش درآورد و به کمک آن به تحقق منويات خود بپردازد. اين رژيم به طور خاص توانسته رسانه هاي مختلف به خصوص رسانه هاي آمريکايي را به خوبي تحت تسلط خود در آورد و به مظلوم نمايي و تبليغات براي اهدافش بپردازد و اگر هم بتواند نفوذش در صنعت بازيهاي رايانه اي را نيز بيشتر از گذشته افزايش دهد، تقريبا مي توان گفت که در تمام ابزارهاي فرهنگي دنيا نفوذ کرده است و به کمک اين رسانه ها مي تواند ذهنها را همانطور که مي‌خواهد، آماده دريافت پيام هاي دلخواه خود کند.

——————————————————————————————

1. Metal Gear

2. Konami

3. Hideo Kojima

4. Snake

5. Igda

6. GameIS

7. CD Project

8. Netta Emanuel

9. Bigpoint Games

10. Cat Burton

11. Unity

12. Yaron Galitzky

13. Portal2

14. X-com: Enemy Unknown

15. Half Life

16. Dota

17. Marcin Iwinski

18. Witcher

19. Guy Bendov

20. Side Kick

برچسب ها: رژیم صهیونیستی
پست قبلی

انیمیشن بومرنگ آمریکایی

پست‌ بعدی

تحریف تاریخی جنگهای صلیبی

پست‌ بعدی
شارون، جادوگر بازیهای رایانه ای

شارون، جادوگر بازیهای رایانه ای

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
شباهت مغز انسان به رایانه

شباهت مغز انسان به رایانه

04 مرداد 1395
بازی خانه سبز

بازی معمایی و داستانی «خانه سبز» در سبک اشیاء پنهان

11 دی 1401
دستپخت تازه یوبی‌سافت در دوران طلایی اسلام با Assassin's Creed Mirage

دستپخت تازه یوبی‌سافت در دوران طلایی اسلام با Assassin’s Creed Mirage

18 تیر 1402
تولید بازی «نبرد دیگر» به اتمام رسید

تولید بازی «نبرد دیگر» به اتمام رسید

03 خرداد 1402
بازی راز روشن

بازی راز روشن

1
سلسله گفت‌وگوهای صریح و دقیق با محوریت بازی‌های ویدیوئی

سلسله گفت‌وگوهای صریح و دقیق با محوریت بازی‌های ویدیوئی

1
نینتندو تایید کرد که در E3 ۲۰۲۳ شرکت نخواهد کرد

نینتندو تایید کرد که در E3 ۲۰۲۳ شرکت نخواهد کرد

1
ایکس باکس به طور رسمی عدم حضور در سالن نمایشگاه E3 2023 را تایید کرد

ایکس باکس به طور رسمی عدم حضور در سالن نمایشگاه E3 2023 را تایید کرد

1
نرم‌افزار ایران مقتدر

معرفی دو نرم‌افزار با موضوع پیشرفت کشور

19 بهمن 1402
واکنش توسعه‌دهندگان به طرح قیمت‌گذاری جدید یونیتی

واکنش توسعه‌دهندگان به طرح قیمت‌گذاری جدید یونیتی

27 شهریور 1402
قیمت و تاریخ عرضه کنترلر اکسس اعلام شد

قیمت و تاریخ عرضه کنترلر اکسس اعلام شد

26 تیر 1402
دستپخت تازه یوبی‌سافت در دوران طلایی اسلام با Assassin's Creed Mirage

دستپخت تازه یوبی‌سافت در دوران طلایی اسلام با Assassin’s Creed Mirage

18 تیر 1402

پیوندها

  • تماس با ما
  • سازمان فضای مجازی سراج
  • مجله تخصصی بازی بان
  • شتاب (شبکه توسعه دهندگان اپلیکیشن و بازی)

محصولات

  • سرافرازان
  • بازی قرآنی (یادگیری متفاوت قرآن)
  • پیربابا
  • واقعیت افزوده دستاوردهای ملی ایران
  • خانه سبز

دنبال کنید

ویراستیایمیلآپارات

© ۱۴۰۲ کلیه حقوق برای سراج گیم محفوظ می‌باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
    • بازی‌های تلفن همراه
    • بازی‌های رایانه‌ای
    • رویداد و نمایشگاه
    • کنسول‌ها
    • مجلات و نشریات
  • دانشنامه
    • مقالات
    • پژوهش
    • سبک بازی
  • نقد بازی
  • توصیه بازی

© ۱۴۰۲ کلیه حقوق برای سراج گیم محفوظ می‌باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید